Underbart väder!

Hej på er.

Förlåt har varit jätte dålig på att blogga nu dom senaste dagarna med har inte haft humör till det.
Men jag sitter iallefall just nu hemma hos Melissa och har nyss käkat någon jätte äcklig maka som jag köpte på ica. usch men jag tvingade i mig den ändå för jag var så hungrig.. plågsamt

Igår så gick jag hem till Lunda. Vi satt hemma hos henne några timmar och drack lite sen drog vi ner till Klubben och kolla lite men var knappt någe folk där alls så vi drog där i från med Anton och Edis och deog förbi kumla en snabbis osv .. Sen drog vi hem till Edis och chilla framför tvn bara . Och jag däckade där i någon halv timma haha.
Kom hem vid halv fyra tiden.

Nu ska vi fixa oss lite sen ska vi mot andra sidan.

Hörs i kväll LOVAR JAG ! puss and PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0