Stockholm / helgen? ..

Min syster från stockholm ringde mig igår och sa att vi skulle till stockholm i helgen och hälsa på dom?.
Och jag vart ju lite chockad efter som att mamma inte hade sagt nånting till mig.
Men då kom jag på att mamma kom in till mig i morse och pratade med mig om det när jag halv sov sp jag kom inte ihåg det !

Men nu visades att vi nog inte skulle dit :( Skulle ha varit så kul att åka dit och träffa låsassyskonen osv ..
Har saknat dom.

Men ska nog till Stockholm ändå på Lördagen efter som att det är Idol sökningen!
Frida Amanda och jag ska åka in dit och söka :). Ska bli kul ju, Efter åt att ståt i en kö i flera timmar ska vi dra och käka något gott :) . Blir bara så om Anton kör oss ditt annars så skiter vi nog it :P

Älskar känslan när jag kommer in kommer dit :)
Känner mig hemma, saknar stället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt du är född för landet ><

sthlm is MY place MY home .. :))))))

2010-05-04 @ 20:42:28
Postat av: jossi

okej om du känner mig så är jag inte uppväxt på landet ?:s

skriv namn nästa gång tack :)

2010-05-04 @ 23:26:14
Postat av: Anonym

hahahaaaaaa tönt vem troru de är xD

your own sthlm chickkk EJMIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2010-05-05 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0