Städning på högsta nivå

Nu har jag presis kommit hem från lina och ska ta och hälla upp ett varmt och skönt bad nu till lilla mig!
Sen ska jag rensa hela min gardirob och tömma hela skiten. Så ska jag fylla den med en massa nya klädder och skor. Och så ska jag sälja smycken osv ..

Skriver efter jag har rensat rumet! BRB ..


Jag: mamma vet du vart min tändare är?!
mamma: mjo vänta ... (hon kollar i min dunnjacka)
mamma: Men jossi varför har du en fruntimme med dig?
jag: Men va? vad snackar du om :S
mamma: ja du har ju ett fruntimme på tändaren.
jag: ja kag tyckte väl att tändaren var snygg.
mamma: jaha aa du kanske är lebba trots allt.
jag: men va ne, får jag inte ha en snygg tändare i min ficka förns du tror att jag är lebb?
mamma: inga komentarer ...

ja så kan det bli för en ynkla liten tändare så tror dom att man är lesbisk.
Många missuppfatningar kan ske! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0