Massor att skriva om helgen..

Fredagen.
Vart det att åka till Lollo och börja för festa lite där ( fast jag var nykter ) .
Sen kom en mini buss och hämtade oss så åkte vi till lokalfesten i hardemo vid brändåsen.
Trevligt folk som vanligt :) Hade faktiskt skit kul fast jag var nykter men skulle nog vara ännu roligare om jag hade druckit.
Kom hem vid 2 tiden iallefall Anton var en ängel som vanligt och körde hem mig!

Lördagen.
Ringde Lina tidigt på morgonen så pkte vi och fixade öl såklart!
Drog hem till mig fixade oss och drog till kumla igen hem till Marcus , när vi kom fram så var det 2irläningar där haha som bara pratade engelska. skit schyssta bjöd på cigg och öl.
Mäkkii deckade Lina var kvar och tog hand om honom, Kim åkte iväg. Jag och albin bestämmde oss för att vi skulle cykla till festen ute i Folktorp, som vi såklart gjorde!
Tog en och en halv timma . Men vad värt det var för jag hade skit kul!
Och skit full var jag oxå haha!!
Och jag träffade min barndoms kompis som jag inte har träffat sen i 3an ! det var ju helt sjukt!
Jätte roligt att träffa henne :)
Kom hem hur vid 4 tiden ungefär. Brann ihallsberg inatt vid esplanaden! :(

så hemskt ..


lite bilder sen helgen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0