Marieberg med världens bästa mamma!


Kom nyligen hem från Marieberg :) Har varit där en hel dag med mamma!
Moster har varit barnvakt åt matilda ända sen igår det har faktiskt varit riktigt skönt.
Har köpt lite grejer och massa nagelack! så är jätte glad :D ni ska få se sen vad jag har köpt,

Igår så grillade jag här hemma med Melissa fia tobbe och anton. Hade det jätte mysigt vi satt på altanen och mot slutet satt tobbe och spelade gitarr. Så vi satt där i mörkret med massa ljus och en gitarr :).
Vid halv elva åkte vi till david som hade husfest. Så var där någon timme bara var rätt chill.
Jag var faktiskt nykter igår det var skönt ska nog inte drick alkohol på ett tag :)

Nu ska jag måla naglarna tjoosålänge!
Peace folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0