Kissie ?! ..



Jag ska berätta presis vad jag tycker och tänker om häxan.
Jag älskar att läsa hennes blogg helt klart! Men det gör jag endast för att se hur mycket hon skämmer ut sig.
Jag tycker seriöst synd om tjejen. Är helt förstörd jag förstår inte varför inte hennes vänner be henne gå till någon psykolog? . .
Hon är ju patesik! Hatar bella för att hon inte gjorde något pogram med henne. Detta är ju sjukt.
Och sitta och säga i tv framför tusen läsare att hon inte läser hennes kommentarer och skiter i vad folk tycker?.
Det är ju det minsta hon skulle ha sagt. Stort steg att hon gick dit till showen. Men fan vilken attityd hon tror att hon har ?!
Tål fan inte såna som henne.

Kalla Dessie för Alkholist när du själv är ute och super varje kväll..
Assa bruden kom ut ur ditt lilla skal och fatta att du lever i verkligheten och inte i Drömlandet??
när jag ändå är på G så kan jag sammtidigt skriva VÄXUPP
Herregud vilken tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0