Josefina Magdalena Rehnberg

Jag torkar bort en tår fast fler kommer att rinna, Jag sluter mina ögon glider fram genom dimman.
Jag försöker vara stark genom stunder i smärta. Hålla mig på fast mark och lätta mig hjärta.
smärtan värgarar att lätta, jag fortsätter att kämpa. Försöker vara glad och fortsätter att skämta.
Men ingenting kan nånsin bli som förut vi tar en tyst minut innan tiden tar slut.
Och jag hatar det som hände, Allting gick så fort, men jag måste förstå.
Mitt hjärta börjar banka och min hjärna fylls med tankar.
Jag har svårt att fatta. Går runt dom en skugga i mörkret utan lampa jag trampar på fast det känns så hårt.
Allt har fått mig att fatta! ..
Om jag dör så kom ihåg mig som en krigare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0