Jag saknar 9B♥




Jag minns att första året så ville inte ens lärarna ha oss som sina elever. Dom byte lärare.
Jag minns att Maira Våran mentor som hon blev senare sa: Jag hoppas att jag krockar i ett träd så jag slipper undervisa er i morgon..
Vi var den stökigaste klassen på hela skolan. Men året gick och vi gjorde framsteg. Vi lärde känna varandra och det är en av dom bästa tiderna i mitt liv. Jag tyckte klassen gjorde en stor plats i mitt hjärta dom hära människorna glömmer jag aldrig.
Vi hade jämnt kul vad vi än gjorde. Vi var ingen klass som satt i gäng eller hängde ut någon.
Vi var som en stor klump som pratde om allt osv..
Efter 3 år står vi där tillsamans i slutet. Våran lärare Magnus Westberg Berättade hur mycket vi hade bättrat oss och sa att aldrig hade haft än bättre klass vi var den bästa klassen han har haft.
Och han har jobbat där i 10 år.
Vi var en tajt klass med även lärare. Vill tacka för tiden med er. Älskar er alla <3



Åter träffen med klassen för några månader sen måste göras om!





Snodde lite bilder från jessica ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

hahaha fyfan vilken klass vi va xD saknaaaaaa <3

2010-05-06 @ 07:33:23
Postat av: Anonym

saknar sönder :( <3

2010-05-06 @ 14:37:58
URL: http://linutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0