Idag ?!

Hopp nu sitter man här hemma hos Thency och är hur bakis som helst ..
Vi har nyss kloffat i oss kebbab tallrik och pizza känns som att det kommer upp när som helst rent ut sagt :| ..
Igår blev det att springa runt lite här och där till lite olika ställen.

Valborg sög som sagt i år igen! När ska man få något riktigt bra valborg igentligen ? ..
2år i rad nu har det sugit. Men det var ju trevligt såklart :)
Trevligt vare att träffa dig Elin ;)

Snutten tog såklart all min alkohol presis när man var på G och öppna en till så kommer dom där med sin jävla bil !
Fan vad arg jag vart .. idioter har inget bättre för sig att leta på ungdommar som dricker.
Gå ut och leta på våldtäksmän istället !

Jaja nu ska jag gå till Fro och Danne hörs sen TJO ! .... Peace!



Kommentarer
Postat av: olle

du ser vacker ut josefina. jag tycker du är värkar vara en underbar tjej, kram olle

2010-05-02 @ 14:29:49
URL: http://olllee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0