Blodprov.

Nu ska jag strax springa iväg till vårdcentralen och ta massa blod prover :(..
Jag kan ha en sjuk dom som jag kommer att ha resten av livet.
Den är inge farlig. men jag har vissa syntomer som ; Jag är skakig nästan dygnet runt om händerna.
Mina händer är som is oftast. fast jag svettas och är varm så är dom iskalla.
Mitt humör går upp och ner, jag har kort stubin och skriker som jag vet inte vad.
Ibland kommer bara tårarna forsandes.

Om det är så att jag har en syndrom på detta så kommer jag få äta tabletter hela mitt liv för det.
Men det är endast för att jag inte ska få tillbaka skiten.

Jag tycker detta är svin läskigt :| minns inte vad det heter :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0