Usch för tidiga mornar!

 

Tjena snyggingar!

Är hemma nu och min Kära mormor är här och ska vara barnvakt åt Matilda medan mamma är i väg på nåon opration :(. Hon åkte i väg vid ett och skullle börja vid halv 2 och det skulle ta någon timme men dom har inte ringt än :(. Är alltid lika orolig för mammsen när hon åker ut på sina små äventyr till sjukan. Usch usch fy mamma.

Vart en tidig morgon att vakna upp i dag hemma hos Emma! Vi två var stygga i går och la oss inte förns vid 5 kanske. Så i dag har jag bara fått 3 timmars sömn! Inte okej.

Iskolan så har jag varit med i H&R klass hela dagen. Har fkt varit jätte trevligt :)

Nu ska jag lägga mig framför Tvn i soffan och blunda lite och hoppas på ett samtal från mammsen el morfar :)



bilden är något år gammalt, men har inte tagit nån spc bild i dag direkt på min tråkiga dag ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0