sörjer med ..

Läste nyss http://finest.se/userBlog/?uid=28922&beid=1331520
Djsbabys blogg .. Jag översatte texten på google till svenska, så att man kan läsa på svenska i ställer.
Sörjer med dig , låt henne vila i frid


Evelyn danika Patry. Min mamma avled idag på 600: Eastern USA tid. Hon efterlämnade själv Jayson Patry min bror Mike Patry Jr och min far Michael Patry Sr Som många av er läsare vet min familj kom för att besöka mig på min födelsedag ungefär en månad sedan. Jag talade aldrig om orsaken. Nu vet du. min mor var mycket sjuk i cancer. Och snart efter att hon lämnade för att gå tillbaka till staterna hennes hälsa krympt. Låt mig berätta om min mamma. Hon var en av de största faktorerna i mitt liv. Hon gav även mig namnet Baby J. Jag var hennes barn och mitt namn är Jayson. Hon var en hård arbetare och alltid lärt mig att arbeta hårt och göra mitt efternamn stolt. Hon lärde min bror och jag allt om våra asiatiska arv. Från mat och kultur. Min mamma brukade alltid gjorde mer än vad de behöver för att hålla vår familj flyttar. Hon skulle stanna uppe sent fastställande våra kläder så vi skulle se klart efter skolan nästa dag. Cook oss varma måltider när vi hade nästan ingenting. Hon höll skjuta mig med min musik och kärlek DJ'n ... Vad mer kan jag säga .. Hon var vad en MOM borde vara. Jag är mycket ledsen och vid ett förlorat för ord. Men jag bestämde mig för att göra det här inlägget så när folk google hennes namn. Det skulle vara det första de kommer att se. Så jag ber er att länka detta inlägg på din blogg. I dont care hur stor eller liten. Jag vill hela världen veta hur mycket jag bor min mamma och att hon kommer att saknas. Vila i frid Jag kommer att se dig en dag och jag hoppas kunna fortsätta att göra dig stolt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt gulligt av dig att skriva detta inlägg men google translate är inte så bra. Det står väldigt konstiga meningar ibland.



:)

2010-03-29 @ 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0