Nattbloggning

Godkväller

Här sitter Emma och jag och har kollat på blondinbella och Tyras show.
Dom pratade om bloggare om hur man tycker att man ska ge ut sig i bloggen och så vidare.
Jag tycker att man ska höra helt sin egna stil och prata så mkt om sig själv och vad man tycker som möjligt, Och skriva om vad man gör helatiden. Det jag mest bloggar om är ju vad jag gör. Säger inte så mkt om vad jag tycker. Dags att börja med tycker jag! :).

Jag ska ta en bit chocklad och värma i mickron och käka upp alla våra chips som är halva påsen kvar med godaste dippen.
Och så ska vi slå på en riktigt bra film, Sen ska vi sova ska upp tidigt i morgon till skolan.

Mamma frågade mig här om dagen om jag ska hoppa av skolan eller börja sköta mig.
För annars blir mamma skyldig skolan pengar om jag inte går dit.
Så kanske hoppa av ett år och ta nya tag nästa år ? ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0