Jag just nu.


Sitter uppe hos Thency hon har lagat jätte godmat. Synd att jag har ätit precis annars skulle jag lätt äta lite.
Innan jag kom hit så gick jag till Godsmak med melissa och där satt oxå Ejmie och Lunda.
Efter ett tag kom Linda inklamades oxå, Vi satte oss i solen sen och njöt med en cigg ;).
F*an vad härligt det är att känns vårvärme i Hallsberg i gen :).
Deb har varit någon månad försenad !!!

Snart ska Thency och jag åka hälsa på hennes mamma i sannahed ute på landet med hästarna:)
Älskar att komma ut på landet. Vi ska sätta oss på trappan i solen med en kaffe och en cigg i handen,
Så som vi alltid gjorde förr innan thency flyttade hit.

Men men hörs sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0