jag blir glad ..

Jag blir glad av att kunna somna tidigt på kvällen.
Jag blir glad av att få höra att jag är fin.
Jag blir glad av att träffa nån jag har saknat.
Jag blir glad när nån ler mot mig.
Jag blir glad av att göra något bra.
Jag blir glad när jag ser någon lycklig.
Jag blir glad när nån säger att den älskar mig.
Jag blir glad av att festa.
Jag blir glad när jag träffar mina vänner.
Jag blir glad när jag shoppar.
Jag är glad när jag åker till havet.
Jag är glad när jag ser en bra film.
Jag är glad när jag får ett guligt sms.
Jag är glad när jag får närhet.
Jag är glad när jag får överaskningar.
Jag blir glad när någon säger att den tycker om mig.
Jag blir glad när jag ser mamma lycklig.
Jag blir glad när jag är kär.
Jag blir glad när jag spelar gitarr eller sjunger.
Jag blir glad av att ha en underbar dag


Kommentarer
Postat av: lisa

jag blir glad när jag koller på dig :)<3

2010-03-30 @ 01:12:02
URL: http://blogg.se
Postat av: mammut

...och jag blir lycklig av att se dej le o skratta min sockertopp <3<3/ mammsen

2010-03-30 @ 07:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0