Hiss och diss.


Öhmm vart ska man börja? ..
Kan ju börja med att att skrivaatt bruden inte är någon förebild iallefall på långa vägar!
Nybörjare till fjortisar tycker att det är rena himmelriket att en sån som hon bloggar om sitt liv så att dom kan bli presis som henne. Men herregud säger jag bara.. KOLLA PÅ HENNE. Är hon någon före bild tro? ..

Ska en 14årig liten tjej komma och fråga sin mamma el pappa om hon får bröstopration eller läpp förstorning?.
Och har ni hört det nya då?.. sprutor i kinden? kom igen kolla på henne!
snart kommer hon likna M.J.

Bilden på tutarna sägs inte vara hon enligt henne. utan hennes "kära vän".
För hon ska tydligen ha perfekta runda fina tuttar.
NO SHIT! sätt massa bilder ser ju fane mig ut som häng pattar skiten.

Jag säger inte att jag är perfekt men snälla nån ordning borde man väl ha på sig själv.
Om ett eller två år kommer hon må förjävlans dåligt och gå ner i depretion efter hennes bloggande.
Det kommer inte vara livet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0