helt slut ..

Tjeenre på er .

Är ni lika slut som jag är eller ?! :| ..
Har ståt i köket hela dagen och har skärt mig och bränt mig på tummen.
När jag skulle ta ut fiskten ur ungnen så brände jag mig och va halft handikappan resten av tiden.
Men jag var duktig ändå ;).

Gick till komunen efter skolan och fixade mina sommarjobbs papper , så nu är det avklarat oxå!
Skönt att slippa tänka på det =)
Följde med morfar och mamma och slänga en massa skräp förut på något ställe.
Fkr den enda platsen jag inte har beöskt i hallsberg efter 10 år :|.. illa

Just nu Så har jag lagat mat till mig själv och det blev makaroner köttbullar och sås :).
Nu hade jah tänkt att lägga mig på soffan och glo lite på tv och försöka vila lite :)

hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0