God morgon

Lite snabb information om dagen/morgonen: God morgon på er gott folk! Här sitter jag klar vaken! Och jag blir så arg :@. Alltid när jag missar skolan är jag svin trött och kan sova till 3 MINST! och nu när jag är ledig så vaknar man halv 11 ?!. Asssa åhhh galen blir jag! Men men har inte fått så mkt gjort i på den här lilla stunden mer än att tvätta min tatuering som jag har ont i så fort jag rör den :s usch ej kul.
Ska lägga upp en bild snart men nu ser den inte så snygg ut. Måste tvätta den lite mera osv ..
Men men dagens planer har jag fkt inte kommit så långt med än. Men tänkte sätta på lite te vatten nu och sätta på lite o.c och sitta och steka framför datorn!
Skriver sen !
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0