Eftermiddag!

Tjena coolingar ..


Idag har jag verkligen inte varit någon duktig flicka :( . Ingen skola i dag för mig. Ville så gärna upp skulle ju ha varit med H&R i dag i gen :o. mamma fick till och med muta mig i morse för att jag skulle komma upp till skolan.
Hon ba; JOSSI DU FÅR 50 SPEEN OM DU GÅR TILL SKOLAN!.
men jag sket i det jag somnade om. fan fan fan.. jag behövde verkligen dom dära pengarna :(
Måste ju ha mina cigg ..

Fast jag har varit rökfri nu i 24 timmar. Men känner ändå att det skulle ara gott med en ciggaret bara för att just nu :|. Efter som att jag en jävla ångest :(.
Imorgon är det ingen skola för mig =] är ledig som sagt! ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0