Den hära texten skrev jag för 3månader sen.. som jag hittade nu.

Har tänkt , kollat runt osv..
och jag fattar inte att en enda personer kan göra så.
så lite men så mycke. att sitta och såra folk på det sättet .
Att säga saker rätt upp i anskitet som man inte menar och ljuga sådär.
fråga en ganska enkel fråga för ett tag sen. du svarade : nej annars skulle jag inte ha stot här med dig nu.
men nu efter 2 månder får man reda på allt.
så fuckt up. väx upp och skaffa et real life , snälla ?
ta hand om dit liv först innan du går in i någon annans , sårar bara folk.
fattar nu att du aldrig kommer att ändra dig , hur många chanser och hur mycket man skriker och pratar med dig fattar du inte.
jag förstår bara inte hur man kan vara sån snäll men ändå så falsk människa .
Och som jag har sett så fattar jag inte att du kan göra åt en sån söt flicka som henne.
Hoppas verkligen att ´hon oxå kommer förstå att du aldrig ändras.

have a good life baby .

Shit man har allt fått ur dom rätta orden ur käften nångång :o,
Detta skulle ju ha varit sagt för länge länge länge sen!
Men men man kan ju trots allt få vara rädd och feg i bland och tänka om vad folk tänker när man lägger ut en sådan text. Men det skiter jag i. Nångång måste orden ut ur munnen. Och det gjorde dom DÅ! men våga aldrig visa .. Men inget jag tycker längre. Har en helt annan åsikt nu ;)
Men det som står där är helt sant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0