DAGS ATT VAKNA :|

Hopp här hemma kan inte leva säkert längre ! :o
Här försöker jag ligga och sova ut så att min bakfylla försvinner hemma på morgonen,
MEN NEJ. när jag minnst annar så hoppar någon på mig och säger att det är DAGS ATT VAKNA!
När jag kollar upp så stor min kusin och hennes kompis erika och nån kille bakom henne :s
Fan vad chockad jag vart ! Galna är dom! .. Dom tvingade upp mig iaf :( Satte oss ute i solen och tog en cigg.
Sen tänkte jag tvinga i mig kaffe, men inte ens det fick jag ner. Så satte mig och mosa in bullar i käften på mig haha. Ne men dom åkte efter 1 timme iaf :) Men då var jag klar vaken :/

TACK FÖR VÄCKNINGEN HÖRNI !

Just nu : Väntar jag på Anton :) Han ska komma hit och dricka tee. sen ska jag hem till izabell och busa lite ;)
Man har skönhet utan smink oxå ;)


Kommentarer
Postat av: dileo

sant så sant

2010-03-20 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0