bra dag!

en dålig uppdatering i dag.
kort fattat om dan: Vaknde vid 13 tiden kanske, gick ner och gjorde lite frukost. Sen ringde min kusin Elin helt plöstligt och sa att hon va i hallsberg så hon kom hem till mig. Jag satte på kaffet och frächa till mig lite.
Sen satte vi oss i solen med varsin cigg och lite kaffe. Sen gjorde vi lite mat "mäster kokar" ..
Vi har stora framtids planer hon och jag kan man ju säga haha ;) ..
Vid 16 tog vi en promenad upp till Godsmak och tog en fika med Thency Lunda& Frida. sen blev det film hos thency och nu är jag hemma :). Träffa Mimmi i dag oxå ! Länge sen sist :( ..
Men men nu ska jag lära mig en ny låt på gitarren. Elin hjäplte mig att stämma den.



stor lust med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0