bloggare ? ..


Jag har suttit här nu och tänkt lite efter som har jag inte kan sova ..
Har ingen aning om vad folk vill att man ska blogga om? .. Jag försöker skriva så mkt om mitt liv som möjligt men inte så privata saker. men då äre ju inge kul att läsa ? .. så vad ska man då skriva om? ..
jag ha ingenaning! men jag skriver som jag känner så får ni avgöra om ni vill läsa el inte ;)
Jag kan ju börja med nu att jag har kollar på PATRIK 1,5 den senaste timmen, Och mina tårar började fkt rinna ner på kinderna :( .. Och nu sitter jag här dö svettig i den hära stolen som är skin tyg på som man svettas ännu mera av. och så strejar jag mot att orka resa mig upp och hämta vattnet som ligger då i min säng som är i andra rummet. men jag ska vara duktig och göra det ändå :)
ska lägga mig nu oxå hade jag tänkt ändå ;) God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0