uppdatering ska bli bättre !

Älskar låten

23:15
Tjo tja va .
Sitter här hemma och har svin tråkigt :|. Känner att jag börjar bli dåligare och dåligare på att uppdatera !.
Men men, I dag börja jag jobba klockan ett till fem fyra tiden typ,
fick sluta tidigare ju ;). Sen tvingade jag med Melissa att fika med mig :D hehe. Efter de försökte jag även tvinga med henne till Lunda som inte gick så bra för hon skulle hem till sen lilla voovvee som e så sööööt :)
Vart att sitta hemma hos Lunda och kolla på film bara. Va en svin bra film helt inne vart jag i den.
Ingen fick prata under filmen för mig för att jag vart galen :s. Sorry (a),haha
Klockan tickade i väg iaf och besämde mig för att
fick väl lite färg. Men ska sluta med att sola va fan så att jag kan bli brun i sommar ist :o
man blir ju inte lika brun om man solar så mkt :s..
konstigt med så äre. 
bropå sommar ! Sitter och tänker att varje sommar som jag har haft så är det alltid bara varanan sommar som har varit bra typ :s.
Kolla här!.
2005: va helt ok
2006;sög väl.
2007: va guld !
2008;va sådär :|
2009:Bästa sommaren<3

Lite bilder sen i sommras
Den är dagen bestämmde vi oss för att packa grejeorna och dra till Harge och tälta och dricka massa öl.
Bästa vädret hade vi oxå, Och det kom massa trevligt folk.
Orkar inte lägga upp alla bilder. Men blir några :)








där räcker det för den dagen :P

Den hära dagen åkte vi till Liseberg med ett gäng :)
det glömmer man inte så kul vare haha ! <3



haha bilden shit <3

Har massa mera bilder sen i sommras med märker att datorn börjar laga i hopp så ..
Får lägga in flera i morgon :).
För nu tänkte jag göra en kopp te och gå up och fixa mina naglar och sätta på en film o försöka sova hihi.
Natti puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0