tjo tje tja va

a tjo.
Sitter uppe hos sjuklingen Lunda just nu. Vi sitter och kollar på tv med Linda& Mimmi oxå.
Fundrerar på om jag ska gå om och sola kanske -_-
Har inte gjort det på två veckor typ,GAAH ! illa ..
Idag blire att sitta här och försöka fjäska lite lite för mamma att jag ska få köpa chips och dricka (a).
Haha vi får väl se om jag lyckas hon tycker ju att jag är så dålig på de x).
Innan jag kom hit mötte jag upp Linda och Frida o Amanda dom skulle käka pizza så följde med dom ;)
Sedan gick vi till Godsmak för att jag ska kunna äta haha. Ville inte äta pizza blir så dålig i magen av de :|.
Fyfan. Men men , då kom Ejmie och jocke förbi med !
Sedan bye till dom och fixa ett uppdrag, hamna här sedan!.
Men nu ska jag ringa mammsen så hej så länge :*


Jag ser allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skitdålig på att fjäska ju:))

2010-01-12 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0