ointressant (y)

00:33
Mammsen sitter brevid mig vid den andra datorn och skriver så att händerna brinner upp snart låter det som :s
Galen är hon haha :) Flyttade ner datorerna hit ner i dag så man slipper har två datorer på olika ställen :)
Förut stog den hära datorn i Eriks rum som jag aldrig kunde sitta i för han ligger ju jämt och sover när jag ska sitta vid den :s haha jaja intressant säkert att veta. el inte :s
Men har så tråkigt och det är skola i morgon oxå och jag är så pigg man bara kan bli. Jag kommer nog inte kunna sova på några timmar ;o
Obs! cambilder haha, smög lite ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

men jozzi då ajabaja smyga på mig så där...!!!grrrrr

2010-02-01 @ 06:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0