Lite av kvällen & morgonen

atjo.
sitter uppe hos Thency med Emma och katten babe som jag har döpt den till haha =)
Igår vart det någon fest hos någon Danne det var fkt trevlig! kommer kort på det sen hehe
kom hem hit vid 2 tiden kanske och så gick emma och la sig, sen så satt vi och kolla på någon rädda galen program, vi satt och sjöng med och gjorde mat haha vart ägg kött brun sås och makaroner, haha men det vart fkt gott ;) men köket ser ju ut som ett helvete  i dag. Men vi hade jätte mysigt jag kissen och Thency :)
Sen somnade jag på soffan och vakna 9 i morse av att solen sken på mig som fan och kände att jag hållde på att dö av värmen. haha gick och la mig i sängen med dom andra. Så vi vakna vid elva tiden och då märkte vi att Thencys mobil va borta så john fick komma och hjälpa oss. sen när vi kom hit så såg vi att Emmas plånbok va borta. assa galen kväll att man kan sno saker så där bara! så respektlöst tycker jag.
dom idioterna ska bara ha !
men men köpa pizza nu tjo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0