Take me back to the stars

Nyss lagt in en blondering i håret, och jag ser på hur mitt hår slits av :(
Men om man ska vara fin så får man lida pin.
Jag och mitt blonda hår fungerar inte i hopp :o
Det blir aldrig tillräckligt blont! Funderar sarckt på att färga tbx brunt, men vågar ej !!!

Jag sitter och kollar på lite bilder nu, dom här bilderna är tagna för ett år sen tillbaka,
Försöker känna i gen mig själv på dom hära bilderna , men jag gör inte det.
Jag är inte den personen som jah är i dag som jag var då.
Och det gör mig ledsen, Den jossi va blyg alltid glad alltid trevligt, gjorde aldrig något ont mot nån, var alltid den som alltid ställde upp vad det än var. Men den personen jag känner nu, Har gjort för många misstag på grund av en sak, Pratar inte på samma sätt till nån längre knappt, Jag sviker min vänner.Jag har nästan aldrig ett leende på läpparna längre, jag har helt tänkelt tappat bort mig sjäv just nu.
Jag är så jävla besviken på mig själv. Förlåt dom som jag har sårat och vänt min rygg till.
jag kommer bli mig själv igen, men det tar sin tid.















Kommentarer
Postat av: emma

<333

2010-01-29 @ 16:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0