GODMORGON?!

SHIT klockan bara tickaar i väg. Lunda och jag somnade inte förns halv 5 i går. Och vi vaknade för 5minuter sen :|. GAAAH galet. Gick på toa direkt sen kolla jag mig i spegeln såg att min smaile håller på att vandra ut!:(.
Måste verkligen byta den.Den är alldeles för stor och tung:/.
I ´Dag blire att bara ta det lungt packa osv. Umgås med familjen bara. Har ju inte varit hemma på 2dagar och träffat mamma. Och så ska jag åka bort så fort man kommer hem :/.
Åker ju till stockholm i morgon och stannar ett tag. So sagt man ska inte fly från problemen.
Kanske lite jag gör väl. Men har fkt ordnat det mesta. Det viktigaste! vännerna<3.
Är så glad att man har dom<3!. Vet inte vad jag skulle göra annars :(.
Men men stannar väl i stockholm ett tag. Känns bara som att jag vill åka bort och gömma mig några dagar.
Så åker och gör det!.
Åhhh ska bli värsta festen där tydligen som jag kanske hinner och gå på innan jag åker tillbaka.
FÅR hoppas det. Kul att känna nya folk ju:).
Men nu ska vi äta frukost muuums. Sen kommer Mimmi ht!
Blir att springa förni solarumiet oxå och bli lite brun tänkte jah ;).

tjo tje tja så länge :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0