Fakta

Senaste:

. Meningen du sa?:
a okey natti,
. Personen du pratade med?: Mammsen
. Du fick sms av?: Andreas
. Du kramade?: Thency

Idag:

. Kläder?:
 Mjukisar tjocktröja ;)
. Bättre än igår?: haha ja de kan man ju säga

Imorgon:

. Är det:
Måndag, det betyder skola :@
. Planer: skola sola träffa mimmi


Favorit:

. Nummer?
7

. Färg?: svart rosa
. Årstid?: SOMMAR!

Frågor och svar:

. Saknar du någon?:
Japp
. Humör för tillfället?: bra fkt :)
. Det första du gjorde i morse?: kollade på Mimmi haha
. Vad åt du sist?: kinderchoklad!
. Vad irriterar du dig på?: personer som som går bakomryggen!
. Vem tänker du på just nu?ingen efter som att jag gör detta nu :P 
. Tror du att personen tänker på dig med?: ..
. Vart reste du sist?: haha örebro ?
. Vad gjorde du igår kväll?: sov sönder
. Liknar du din mamma eller pappa?: mamma tror ja. pappa vet ja ej?
. Ler du ofta?: när jah är glad så :)
. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek/skönhet
. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja det är klart att jag gör
. I vems säng sov du i natt?: min egna

. Vilken färg har din tröja?:
svart grå

Sorg:
. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
mm
. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: jap :/
. Gråter du när du skadar dig?: bror väl på :O

Lycka:
. Är du en glad person?:
haha jo det är jag nog :)
. Vad gör dig glad?: mkt!
. Önskar du att du var lyckligare?: ja det gör jag
. Kan musik göra dig glad?: ohjaa!

Kärlek:
. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?:
ja
. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: ja alltid, säger det aldrig om ja inte menar de
. Är du kär?: ja :)


tjo ego bild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte man är kär om man gillar 30 andra killar samtidigt ? (;

2010-01-12 @ 18:44:28
Postat av: jossi

haha va ?

vem äre jag gillar mer då?

tell me :)

2010-01-12 @ 23:18:39
Postat av: ellie

Du är fett snygg :D Och nej, du behöver inte bli blond xD hade inget att säga bara. Miss you <3

2010-01-14 @ 19:43:45
URL: http://gurkasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0