Ändrade planer

Yees blir ändrade planer!.
Blite inge Stockholm i morgon :/. Blir att fira Lundas födelsedag ist och köpa ny mobil och Gustavsvik dom här dagarna i stället (y). Tänkte är nog bättre att åka på sport lovet och stanna där längre och SHOPPA kan jag göra då en massa! För då får jag pengar oxå:D. Hihihihihi busigt.;s.
Ne ne men nu har jag fkt lovat min mamma att jag ska städa mitt rum för det ser förjävligt ut renursagt:S!.
Kommer väl ta några timmat haha.
Fixade naglarna förut oxå!(y).
Vart att sätta på lösnaglar oxå.

Använder hälst dom hära naglarna då.
Har ju ganska långa egna naglar nu, Men orkar verkligen inte måla dom. Så blir att försöra sena med massa lim och skit :S. Men men om man vill vara fin så får man lida pin som sagt.
Ne nu ska jag ringa till Mimmi och ta en kvälls cigg.
Sedan upp och städa rummer. (snyfft).
Orkar inte :(. Men vad gör man inte när mamma ber snällt :).
Aja godnatt pusshey hörs i morgon :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0