_k_v_ä_l_l

Heeeeeejsan godkväll allesammans haha ! :D
Nemen är på lite bättre humör nu kanske än vad jag har vart på dom senaste 3dagarna S:
Har pratat lite med Mimmi och så i telefonen hon har gjort mig på lite bättre humör :)
Sen har det pratats lägenhet med mammsen osv, Har börjat kolla lägenhet nu!
Kommer tycka att det är lite små skönt att få något eget fkt, men kommer känna konsigt att inte ha mammsen där :(. Men jag klarar mig, har bestämmt att jag ska komma hem då & då och sova här i bland, och komma hur mkt jag vill :) Så det är skönt hiihi, Ska skaffa katt då oxå tänkte jag och göra en massa mysigt där !
Vet precis hur jag vill ha det ><
Men just nu så sitter jag här i mina mys klädder som jag älskar ! Och funderar på att det inte är dags att gå och lägga sig kankse så att jag kommer upp i morgon, Har ett viktigt möte. gaaahh :s!
Följde med Lina in till Örebro i dag skulle fixa med hennes mobil och så passa jag på att käka på donkan oxå heheee. Sen gick vi hem till Thency och myste. Satte på en film , Men vart ingen film för mig utan jag somnade där på soffan i en timme :s
Jajemen men nu ska jag kolla runt lite sen ska jag gå och lägga mig hihi.
puss på er naatti


Haha bild sen helgen, sen hemma hos emma,
oh jag ligger ruskigt skönt >< + en blod igel på mig hela natten :| haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0