Utredning

Ganska dålig uppdatering i dag ..
Men har nämligen haft fullt upp hela dagen.
Föst vare skolan jag skulle ha möte i dag klockan 11 som jag nästan missade tiden hos :s
Där bestämmde vi att i stället för att praktesra så ska jag vara uppe på H&R och testa på det i 3veckor !
Om jag sköter mig så ska det pratas om att priva in mig ifall jag inte fixar betygen.
Så jag är jätte taggad för att gå till skolan nu och foxa det hära :D

Och efter skolan åkte vi in till örebro jag och mamma. hade möte för utredning så att jag entligen kan få hjälp! som vi har försökt att få enda sen jag gick i 3an! Och jag har inte fått det förns nu.
Satt där i en halv timme och pratade svarade på frågor och hon sa att sa att jag hade signaler till ADHD.
Så ska börja med en utredning på det nu nästa vecka.
Och det är ingen som har hjälp mig att få den hjälpen förns nu att ta reda på varför jag har det så svårt i skolan osv! det är sjukt.. riktigt sjukt.
Och har handlat en massaaaaaaaaaaa kläddder och grejer hihi !!
tjeeerå ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0