Tisdag

Hej bloggen !
Vart inte så mkt bloggning i går med ska berätta lite. hade ingen dator vid mig i går så.
Blev ingen fika för mig och Melissa i går ,blev att ta en pizza i stället som jag inte har ätit på jätte länge eftersom att då pajar min mage. och såklart tio minutern senare så så börja min mage cpa haha x)
Sen ringde Mimmi och kolla om vi skulle med till Emil och ha sälskap medans Lollo gadda sig.
svin bra vart det (y) Så det vart några timmar att sitta där och chilla. kom hem runt ett tiden. Mimmi hängde med mig hem och sov.
Just nu.
Sitter jag hemma hos Thency med Linda Emely frida och emma :)
Blir nog en chill kväll i dag fkt :)
så skriver lite senare.

bjuder på ganster bilden haha ;)


Kommentarer
Postat av: mamsen

ge tusan i pizzan jozzi, du har korvstroganoff hemma o jag kan koka lite makaroner till. så det så:)pöss på dej:)

2010-02-23 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0