the day

tjatjabloggen!. Jag är helt slut idag!
Igår vid 22 tiden kom kim förbi och hämtade upp mig så åkte vi och hämta mimmi och vidare till tripphult där några tältade ! x) haha dom är galna!
Satt där och hade det trevligt nån timme. åkte sedan tillbaka till hallsberg och lämmna av mini. Åkte tillbaka efter de. så satt där mitt ute i ingenttans mitt i vintern och skulle tälta? galet :|
Klockan tickade i väg till klockan fyra redan och sedan bestämmde jag mig för att åka hem. Men Pao och Anton övertala mig att åka med dom hem , så gjorde de.
Stallde oss och gjorde mackor och oboy efter vi hade kommit in i värmen
Satte på en  film och gick och la oss.
Vaknade i morse sedan av att paoline skrek att det knackade på dörren. Så jag drog täcket överhuvet och försökte somna om men det gick ju inte för då kom Midas& thimmy kom in dundrade och väckte oss :(
men fick åka med dom tillbaka till hallsberg så de va bra! :)
Vid 3 tiden kom Frida till mig la oss i sängen och degade ner oss under täcket.
Sen kom Linda och gjorde oss sälskap :)

Just nu

Ska jag ladda ner en film och lite musik sen ska jag göra en kopp te och lägga mig i sängen och sova lite. Men nu ska ja ringa Emma.
peace


Låten jag lyssnar på idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0