tankar frågor , jag tycker

vänner
börjar undra hur vänner kan vara så jävla fräcka mot varandra ibland? Till och med ens bästa vän kan vara riktigt jälva hemsk och gå bakomryggen och sjunka till den lågsta nivån. det är inte rätt någonstans. som det presis kan vara med ens närmare vänner med inte bästa men nära. måste man alltid vara 2 ? kan man inte inte vara 3.
det funkar tydligen inte så. det kommer och går men man har alltid en närmsta. Jag har många nära men en bästa. jag har sårat, jag har svikit jag har gått övergränsen. Men jag har lärt mig av misstagen. och man har kunnat förlåtit. men kan man förlåta för flera gånger om och om i gen ?.
man kan inte lita på nån. lita inte alltid på dig själv. men lita på ditt hjärta där kommer man längst.
har så många frågor men man finner aldrig svaren ..

Tjejer
Jag vet inte riktigt vad killar har föruppfatting av tjejer. Men jag kan ju säga att vi är lika svin vi som vi tycker att killar är. Vi går bakom ryggen och snackar skit oftare vad killar gör ? vi strular runt mera än vad killar gör. Vi är oftast oseriösare. Och det är presis vad vi tycker om dom. men vi är presis likadana. har aldrig tänkt så förut men för nu har jag fkt gjort det.

Killar
just nu så hatar jag allt oseriöst med killar. jag tycker att alla killar är oseriösa just nu förutom dom jag verkligen umgås med. jag har bara fått någon skruv i huve att jag tycker så. Och jag tycker att killar har tappat så jävla mkt respekt för tjejer. och många tjejr förstår nog vad jag menar med det. Nej men för mig är killar ett krys nu iaf. jag har lagt ner låter det flytta på som det gör lägger tiden på vännerna känner att jag inte behöver en kille för att må bra. mina vänner gör redan stor plats i mitt hjärta<3. så jag letar inte. kärleken får hitta mig.
nyligen varit kär and it hurts so much inside when it disappears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0