MAT jag älskar

tjetjotja.
Nyss skalat potatis med Lina, haha tror att vi skärde upp hela fingrarna fkt ;p
Mamma ska laga potatismos och fiskpinnar ^^
Gårdagen vart fkt lyckad :) förutom att polisen kom och gjorde fetaste rasian :s tog ut en och en i taget från festen alla som va under 20. Och frågade ut massa skit ringde hem osv.
så nu ska man på förhör då :s kulkul jippi haha så onödigt.
När vi skulle åka hem med Kim så skulle dom hålla på och härja och stanna oss.
och öppnade min bildörr när jag satt där. tokig vart jag ! herregud va onödigt tycker jag,
jaja så kom hem vid ett tiden och gjorde mat haha som vanligt. Vart pastabolegones och pitypanna på menyn :D
Nee i dag blire MCklubben med tjejerna :) men först blire lite annat :)
Blir nyktert för mig i dag fkt. Vart nog lite mkt igår ändå :s
ne nu blire mattt !
tje fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0