it does most



Godkväll allesamans! Hoppas att ni har haft en bra dag. För det har ju inte jag haft direkt:|
Mamma gick till vårdcentralen vid 14 tiden skulle kolla magen. Hon kommer hem efter en halv timme och säger att hon måste åka in akut till sjukhuset?
man bara WHAT?! ..  så jag följde med henne in dit och satt där hur länge som helst och vänta.
Tills slut fick hon komma in och det va inte så farligt men men :/ ... Hoppas att mammsen blir bättre snart.
Så kom hem för någon timme sen, så då vare bara ställe sig och göra massa mat! för jag hade inte ätit sen skolan vid 11tiden :| haha urrrk.
Just nu
Så ska jag äta min glass och sen ska jag byta om och vandra hem till Lina och kolla på AndraAvenyn :*
 Hejsålänge

Låten jag lyssna på i dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0