.. ilska

Åhh vad jag är arg jämt :s
skrek precis på mamma för ingenting? .. shit och nu har jag värsta ångesten för det :/
jaja men får väl la prata med henne imorgon om de
Idag har jag bara degaT i sängen hela dagen med Lina & FRida och bara myst.
hade verkligen inte tankarna på att gå ut nånting men sen fick dom mig ur sängen iaf ;)
så det vart att köpa en öl korv och en dricka hihii.
Men just nu.
så pratar jag med Mimmi och tar en kvälls macka snart blire sängen för min del:)
Imorgon
Blire att ta åttabussen med Linda in till örebro så ska jag ju fortsätta med min utredning sedan tillbaka tillskolan ;)

Mina naglar börjar bli långa ! :D
och jag är stållllttt



sisz<3



egios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0