i im home!

Hej påer!
Nu är jag hemma! och fan vad skönt det är. Har inte varit hemma på 2dagar nu. Så nu sitter jag här ner tryckt i fotöljen med min kudde och ska sätta på O.C har laddat hem en massa avsnitt som jag ska kolla på nu hihi.
Blir nog att sova hos emma i natt i gen fkt :) Vi ska ut och åka lite med Robin. va jätte länge sen jag träffa han :( så ska bli kul att träffa killen :)<3

Igår blev det att dricka lite öl hos Thencys granne isabell som va ny inflyttad från stockholm. Det va trevligt :)
Gick sedan hem till Linda och sov sen. Vaknade i morse av värmen! sov 3 styckna i en bädd soffa med 3 tjocka täcken! snacka om varmt :S fyfan panik! Blev att beställa hemkörning på pizza oxå och en film det det! myspysss..


miss my sis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0