en söndag

oj oj oj uppdateringen ? inte varit såhär dålig på att uppdatera på er tag :S
Men men i fredags vart det att dricka öl med lite vänner det ska komma bilder på det senare ! ;)
Och i går vart det att chilla för min del och följa med dom andra små lurisarna när dom drack lite öl och så :)
vart först att vara hemme Hos Anton och spela gitarr hero sen vart det att åka nner mot ....
det va trevligt :) Gick hem till lunda vid 03 och satte på en film och åt ostbågar :)
Just nu
Vaknade för cirka någon timme sen med solen i ögonen!  bästa jag vet att vakna med en fin sol som steker på mig och musik när jag vaknar. Ne nu ska jag och Lunda fika och gå och handla !
Skriver sen tjo

= lunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0