en onsdag 10:02

Godmorgon allesammans! Dundrade upp klockan 7 hos Ejmie i morse helt ihjäl frusen! Låg på hennes soffa och sov i natt med bara en filt på mig i det iskalla rummet :| medans Lina och Ejmie låg i en varmsäng :( ..
Fick någon ide för mig att jag skulle Åka till Ejmie mitt i natten i går. Så jag dundrade ditt vid tolvtiden typ. Mitt ute på landet! Härligt tycker jah, älskar landet!
Så kim och jag satt och gjorde Ejmies läxa ;) Hon får säkert MVG !
Just nu¨
Så sitter jag i skolan i ekonomen, Har presis dragit i oss lite frukost, Vart en varmchoklad med 6sockerbitar i.
Om cirka en halvtimme blire att dra och käka!
Är svin hungrig :( Och mitt batteri på mobilen dör snart oxåå ..
Ne nu ska jag kolla runt lite tje -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0