en måndag

Hej bloggen! Dagen började med en stressig Jossi som vanligt som blev försenad till sin buss idag.
Men jag hann med den iaf ,så tummen upp för det!
Och tummen ner för att jag inte ens hann sätta på min ena sockan över den andra foten så när jag hade kommit hem till Lunda så såg jag att jag hade glömmt att sätta på mig den ena sockan :$
Men men efter mitt uppdrag va avslutat så fick jag och satte mig på ett kaffe och tog en kykling macka helt ensam fkt :)  fast det va nån gubbe som verkade ganska trevlig ändå och vände sig om och börja prata hål i huvude på mig och jag bara satt där och log och nickade och åt min lilla macka och försökte vara trevligt ändå hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0