bad update today!

Hej bloggen! Förlåt för uppdateringen i dag den vart lite halvtaskig fkt ;/.
Kan ju börja med att berätta min dag :) Mamma väckte mig i morse och tvingade ner mig och äta frukost med henne som jag inte har gjort på flera år :o det tog på krafterna! brukar aldrig äta frukost på mornarna med det mättade bra i några timmar iaf! Dundrade till skolan/resturangen vid tio i 8 tiden typ så hann presic itid! Men fick värsta host attacken när hon skulle ha genom gång för dagens meny, skämmit som fan :$
Det är ju torsdag i dag så det beyder att jag inte har skola att jag är med ettorna i resurangen i dag, så har ståt i köket från klockan 9 till 14 .. stog och fick steka pankkakor , kung är ja!
Efter de så åkte jag hem och chilla lite, Vid 18 tiden drog jag mej hem till Lina,
Där hämta Lollo upp oss och åkte på lite trevligt äventyr.
Just nu
Så ska jag ta en kvälls cigg och ringa lina sen ska jag filanaglarna och måla dom, sen blire sängen som gäller!
längtar så redan efter den :(
uppdaterar i morgon när jag vaknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0