a Friday?

Pratade nyss med Linda hon kommer hit så ska vi göra hamburgare ! :D
Anton/tobbe & vovven kom nyss förbi här och sa hej oxå :) trevligt när folk hälsar på haha ! :)
Mamma kom nyss in med den godaste muffinsen jag nånsin ätit :| shiit.
Idag äre ju fredag och jag undrar om man ska ta några öl med grabbarna el bara tare lungt ?
finns ju en dag i morgon oxå som sagt. Medans jag väntar på Linda som tar hundra år på sig tänkte jag hoppa in i en dusch så länge och sätta på en film och stressa ner lite som jah har gjort presis gjort hela veckan ut ? :s
Just ja jag gick till skolan i dag ! jippi för mig , men så fort jag kom dit skickade dom hem mig i gen för att jag hosta mkt och såg sjuk ut :|. jaja men det va ju bra men tänkte gå dit och göra mitt prov så att jag slapp göra det efter lovet då glömmer man ju bort allt :s men men bara att kämpa ändå. Nu ska jag duscha
skriver sen tjo.

låt för dagen
Kevin Rudolf - Love Letter




little girl was not afraid, you're not alone.
do not be afraid to look back and say goodbye, do you not afraid to fly
track butterfly fly away and escape with the




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0