Visst tänker man fjortis när man ser blondiner ..

Jo det är faktiskt sant. När jag ser en blondin kommer och går med en massa smink och en handväska så tänker jag FJORTIS!
Jag är själv blond och har mycket smink på mig, iaf på helgen annars brukar jag inte bära mycket smink alls på vardagar.

Jag tycker att det är helt fel att döma personer efter utseendet. Men det är så man gör nu förtiden.
Det är en sak som jag ska sluta med. Eller jag har nästan aldrig dömt personer efter så dom ser ut. Jag är ingen person som kan skrika fula saker över gatan.
Menar inte att jag är undrbarpå någevis. Men tycker att det är fel att dömma för utsidan och att man ska se mera på insidan.
Jag ser små flickor som går i trean fyran som går orange i hela ansiktet med mengder med smink i hela ansiktet med rosa läppar och topperat hår. '
HERREGUD säger jag bara. Att folk är så fixerad i utseendet är sjukt!  Jag skulle vilja rycka tag i tjejerna dra in dom på toaletten och skrubba av allt smink!

Jag börja inte bry mig om mitt utseende förns i feman och det var då jag bärja sminka mig.
Om jag fick dra om tiden bakot så skulle jag aldrig börjat sminka mig. Efter som att när man väl har bärjat kan man inte sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0