utomlands?



Mammsen tycker att jag ska åka iväg med min låsas Pappa och min lillebror till Mallorica i sluttet av maj.
Och är jätte glad över det men är så osäker har inte flyggit sen jag var 2år och nu har jag inbillat mig en massa saker att jag är flyggrädd och så :( Det är asjobbigt och har tills i morgon att bestämma mig om jag ska åka eller inte! PANIK!

Nu iallefall ska jag gå och lägga mig och fixa naglarna och käka lite chips och slå på en film så att jag somnar så får vi höras i morgon innan jag drar med klassen in till Örebro :)
Ska på något ´besök på någon skola :s..
Nattiy Snyggingar .. Peace folket !

 Bild sen helgen / mer kommer to morrow ;)



Kommentarer
Postat av: sofia

klart du ska åka :D

2010-04-19 @ 13:41:40
Postat av: thency

shit sluta fjolla, åk såklart!

2010-04-19 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0