Så ser min måndag ut!

Nu är jag klar på förhöret. vart chockad när jag kom in dit och satte sig och sa namnet som jag skulle vittna mot :| .. shit trodde jag verkligen inte :S

Nu ska vi gå och växla pengar och lämna thencys katter hemma hos Bea så ska vi börja sminka oss och käka lite sen ska vi till östansjö och dricka öl i kväll ;D
Haha har ju drickit 3dagar i rad sen tog jag en villo dag i går och nu är det dags i gen.

Förra påsklovet hade Albin en egenlägenhet där satt vi ett gäng inspärrade i 5 dagar och drack öl efter öl och sov högst ett dygn på dom 5dagarna. dom tiderna var ruskigt härliga om jag får säga det själv ;) vi funderar på att köra en sån vecka i år igen! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0