Ont i huvet ..

God morgon ..



Tjenare på er! Är ni lika trötta och ont ihuvet som jag eller? ..
Skulle ha skitit i att gå upp och legat kvar isängen om jag inte hade haft det dära jävla möttet.
Men det gick okej iallefall lite långtråkigt bara att sitta och leka med klossar och svara på massa frågor.
Ska iväg dit i morgon igen fast då ska jag till någon läkare som ska fråga om min barndom? ..
Blir ju jätte kul. Jag har ju en ganska intressant barndom så det blir kul och få se vad hon säger ;)

Nu ska jag byta om och gå upp till resturangen. Fast jag är helt slut och orkar ingenting. Men jag måste dit.

Skriver sen och berättar hur det gick =) pusshej!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0