Nemen kolla vad jag hitta ..


Den hära dagen minns jag faktiskt som igår. Jag minns att det var varmt ute och blått på himlen och varmt iluften.
Vi satt hemma hos Linda alla tjejer och tog det lite lungt och väntade på att kallade "Engelsmännen" skulle höra av sig.
Vi hade träffat ett par engelsmän vid bussstationen i hallsberg efter vi hade kommit hem från crusingen i askersund. Vi satt och pratade engelska med dom i 1 timme och kom överrens om att vi skulle dricka tillsammans någondag så vi byte nummer.

En vecka efter så satt vi nu här i Lindas säng opch väntade på att dom skulle ringa oss och säga till att vi kunde komma dit. Efter som att han hade ringt och tjatat om det till mig hela dagen.
Vi gick dit iallefall och dom bjöd alla oss på dricka och vi lärde dom ölspelet och vi hade faktiskt jätte trevligt =)

Nästa veckan efter det var det samma sak. Men jag märkte att nånting var skumt så jag snackade lite med han och det som kom ur hans mun var att han hade mördat sin unge och sedan käkat upp den :s
Låter sjukt men är ju inte så bra på engelska så jag ,miss förstod väl det. Men vi drog där ifrån iallefall.

Två  dagar senare så åkte dom tillbaka till sitt land för dom var bara här pågrund av jobbet.
Och nu ett halv år senare så addar han mig på facebook ?:S isch jag accp inte !




Hände många andra saker i sommras det här var bara ett av dom :p..
Har lagt in om denna dag i bloggen i agusti 09 checka de så får ni se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0